Facebook ...τέρμα!

Εδώ και μερικά χρόνια χρησιμοποιούσα το Facebook για να επικοινωνώ με διάφορους φίλους και κυρίως για να ανεβάζω κάποιες ενημερώσεις. Είχα φτιάξει έναν λογαριασμό με το πραγματικό όνομά μου και ανέβαζα σκέψεις, ιδέες και links για πράγματα που με ενδιαφέρουν.

Τελευταία όμως, με την επιβολή του "timeline" (αυτού του συστήματος που κάνει το προφίλ μας στο Facebook να μοιάζει σαν ιστοσελίδα), διαπίστωσα ότι το όλο πράγμα έχει γίνει τελείως χαοτικό και ότι λίγοι πλέον μπορούν να παρακολουθήσουν τις ανανεώσεις μου.

Επίσης, τους τελευταίους μήνες το προφίλ μου άρχισε να γεμίζει με σκουπίδια που ποτέ δεν έβαλα και ποτέ δεν δέχτηκα να μπούνε: Διαφημίσεις, απάτες, αμέτρητα νέα που δεν με ενδιαφέρουν από διαφημιστικές εταιρείες και άσχετους λογαριασμούς, έκαναν τη ροή ειδήσεων τουλάχιστον εκνευριστική.

Σήμερα λοιπόν, αφού διέγραψα μια σελίδα που μπήκε "με το έτσι θέλω" στο προφίλ μου και βγήκα από 2-3 ομάδες που με καταχώρησαν -χωρίς να τους το ζητήσω- στα μέλη τους, αποφάσισα να διαγράψω οριστικά το λογαριασμό μου στο Facebook.

Θα μπορούσα βέβαια άνετα να διαγράψω τα προηγούμενα προβλήματα και να ρυθμίσω το Facebook για να μη μπαίνουν παρόμοια πράγματα στο προφίλ μου, αλλά ειλικρινά, έχω και άλλες δουλειές από το να ρυθμίζω κάθε τρεις και λίγο το Facebook και τις ανόητες αλλαγές του.

Για λίγο καιρό το Facebook ήταν ενδιαφέρον, καθώς βρήκα φίλους και γνωστούς που είχα χρόνια να μιλήσω. Πλέον όμως, με το χάος που δημιουργείται μέσα του, με τα τεράστια κενά ασφάλειας και τις αμέτρητες διαφημίσεις, είναι περισσότερο μια στεναχώρια που δεν έχω σκοπό να συνεχίσω να υφίσταμαι.

Δεν είμαι φυσικά μόνος μου σ' αυτή την απόφαση. Πολλοί γνωστοί μου και ακόμη πιο πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο διαγράφουν καθημερινά τους λογαριασμούς τους.
Αν υπάρχει μια φαινομενική αύξηση της κίνησης του Facebook σε διάφορες στατιστικές μετρήσεις, αυτές κατά τη γνώμη μου οφείλονται στις διαφημιστικές εταιρείες, σε πολιτικούς και στην είσοδο των μεγάλων εταιρειών στο Facebook, οι οποίες το χρησιμοποιούν πλέον ως μέσο προώθησης. Όλοι αυτοί κατασκευάζουν χιλιάδες λογαριασμούς «οπαδών» για να μπορούν να περνούν τα μηνύματα και τις διαφημίσεις τους, κάνουν καμπάνιες "like" και διαγωνισμούς και «στήνουν» οπαδούς.
Σε μεγάλο μέρος της δηλαδή αυτή η αύξηση δεν οφείλεται σε πραγματικά άτομα που μπαίνουν στο Facebook, αλλά σε οργανωμένες επιχειρήσεις δημιουργίας ψηφιακών οπαδών και στη δημιουργία πολλαπλών «προφίλ» από τα ίδια άτομα, που θέλουν να δείξουν ότι έχουν "ρεύμα".
 Είμαι σίγουρος, και είναι θέμα που κάποτε θα αναλύσω, ότι όλα αυτά θα αποδειχτούν αποτυχημένα και κάνουν μια τρύπα στο νερό, αφού το μόνο που θα συμβαίνει θα είναι ανύπαρκτα άτομα να μοιράζονται διαφημίσεις με άλλα ανύπαρκτα άτομα...

Οποιοσδήποτε θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου δεν θα με βρει πλέον στο Facebook, μπορεί όμως να με βρει με το email μου luxcav@gmail.com...

Σ' ευχαριστώ λοιπόν Facebook για την παρέα σου, αλλά δεν σε αντέχω άλλο. Ήσουν για λίγο μια ευχάριστη μόδα, όμως πλέον έχεις τελειώσει. Αντίο.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Για ποιο λόγο συνελήφθη ο "Γέρων Παστίτσιος", ο νεαρός που αποκάλυψε την απάτη που έχει στηθεί γύρω από τον μοναχό Παϊσιο.

Κοινωνικός Δαρβινισμός

Το «κακό μάτι», η «κακιά γλώσσα» και όλα αυτά τα ανύπαρκτα